Informacje zawarte na stronie są jedynie wstępem do szczegółowych ustaleń z odbiorcą. Wszystkie szkolenia mogą być dostosowane do potrzeb i oczekiwań konkretnej placówki. W czasie roku szkolnego prezentowane tematy, zagadnienia stanowią również przedmiot szkoleń otwartych.
Dla kogo?
Dla Nauczycieli, którzy:
- pragną poznać narzędzia skutecznego nauczania,
- czują , że mogą więcej, lepiej, skuteczniej,
- chcą uwolnić nie tylko swój potencjał, ale i swoich uczniów,
- poszukują sposobów na uatrakcyjnienie zajęć,
- nie boją się zmian i wychodzenia ze swojej strefy komfortu .

Jak
wprowadzić zmiany w placówce/ organizacji,
stosując
filozofię kaizen ?
·
Bez
gwałtownych ruchów;
·
Bez
napięcia, stresu i lęku przed zmianami;
·
Spokojnie
i delikatnie;
·
Bez
ponoszenia dodatkowych kosztów;
Co będzie?
Praca
warsztatowa, której celem jest wypracowanie najbardziej pożądanych, skutecznych
rozwiązań w obszarze efektywności, organizacji pracy oraz relacjach i morale
zespołu.
Każdy obszar
może stanowić temat oddzielnego szkolenia.
Lekcje
wychowawcze – czas rozwoju i odkrywania siebie…
Co będzie?
Efektywne
wykorzystywanie czasu na lekcji wychowawczej. Rozwijanie umiejętności
społecznych i emocjonalnych. Sposoby na kształcenie kompetencji miękkich.
Pomysły na integrację grupy, budowanie zespołu, poznawanie siebie-odkrywanie
własnego potencjału.
Trening
interaktywny- od nauczania do uczenia się
Co będzie?
Dlaczego warto ćwiczyć pamięć, kreatywność i koncentrację? Jak wykorzystać
trening interaktywny do pracy z dziećmi i młodzieżą? Co to są mnemotechniki?
Rodzaje technik pamięciowych. Czym jest efektywne kształcenie? Narzędziownia
skutecznego nauczyciela- pomysły na interesującą lekcję.
Lekcje języka polskiego ? Tu nie ma czasu na nudę…
Co będzie?
Jak zaangażować
uczniów? Jak zachęcić młodzież do czytania lektur? Jak zaciekawić omawianym
tekstem? Jak sprawić, by pisanie stało się przyjemnością? Jak efektywnie uczyć
ortografii? W jaki sposób rozwijać kompetencje językowe? Jak rozwijać
kreatywność i koncentrację ? Ciekawe i sprawdzone pomysły angażujące cały zespół
klasowy. Na języku polskim nie musi wiać nudą.
Narzędziownia nauczyciela
Co będzie?
Jak dobrze zacząć
lekcję? Sposoby na zainteresowanie ucznia. Jak utrzymać uwagę i koncentrację?
Przerwy śródlekcyjne w praktyce. Metody pracy dostosowane do potrzeb i
możliwości ucznia z uwzględnieniem jego preferencji sensorycznych i rodzaju
inteligencji. Dobre zakończenie lekcji.
Dziękuję za zaufanie
Do zobaczenia :)
Anna Ostraszewska-Malec
Wystawiam fakturę z tygodniowym terminem płatności; kwota na fakturze jest bez podatku VAT.