O nas


Anna Ostraszewska-Malec

Jestem trenerem kadr oświatowych, trenerem krytycznego myślenia, coachem, instruktorem efektywnych technik uczenia się, nauczycielem z kilkunastoletnim doświadczeniem; od października 2019 poza systemem. Moją misją jest pomaganie, wspieranie i inspirowanie kadr oświatowych w rozwoju osobistym i zawodowym. Niezwykle bliska jest mi filozofia KAISEN, w tym też duchu zachęcam nauczycieli do pracy nad sobą, nad własnym warsztatem. Z pasją tworzę narzędzia, które mają realny wpływ na rozwój moich uczniów. Podczas organizowanych szkoleń chętnie dzielę się swoimi spostrzeżeniami i pomysłami na efektywność podejmowanych działań.

W codziennej pracy prowadzę kursy, zajęcia, warsztaty, podczas których młodzi ludzie zdobywają kompetencje miękkie, trenują kreatywność, ćwiczą pamięć, poznają techniki koncentracji. Wykorzystując swoją wiedzę dotyczącą efektywnego uczenia się, myślenia krytycznego, neurodydaktyki, pracuję z ósmoklasistami – towarzyszę im w przygotowaniach do egzaminu z języka polskiego.

Chcę by moi podopieczni wyposażeni byli nie tylko w wiedzę i umiejętności przydane w rzeczywistości szkolnej, ale przede wszystkim w te, które sprawią, że będą mogli pewnie kroczyć przez życie - świadomi swoich zasobów, otwarci na ludzi, nowe idee, kreatywni i przekonani,  że wiele w życiu zależy od ich postawy, przekonań, pracy i determinacji.


Agnieszka Fałczyńska

Jestem nauczycielem i pasjonatem matematyki z dwudziestoczteroletnim stażem. W pracy  stosuję innowacyjne metody. Stawiam na twórcze myślenie i kreatywność. Cenię w uczniach otwartość. Uczę ich  dociekliwości, stawiania trudnych pytań, samodzielnego poszukiwania rozwiązań, zaufania do własnej wiedzy i umiejętności. Stosowane w mojej pracy strategie stymulują ucznia do odkrywania, badania, rozwiązywania problemów i stosowania wiedzy w praktycznym działaniu. Wykorzystywane przeze mnie zróżnicowane formy aktywności rozbudzają ciekawość i rozwijają zainteresowania oraz mobilizują do samorozwoju. Dzięki temu uczeń buduje swój własny matematyczny świat.

Nieustannie uczę się i poszukuję nowych metod. Swoją wiedzę na temat sposobów pracy
z uczniami czerpię również z nich samych, oni są dla mnie natchnieniem, inspirują mnie nieustannie. 

Uczę  nowocześnie i skutecznie, wykorzystując dostępne technologie. Wierzę, że każdy może nauczyć się matematyki i ją polubić. Trzeba tylko stworzyć odpowiednie warunki, uwolnić potencjał, który tkwi w uczniach, zmobilizować młodego człowieka, wzbudzić jego ciekawość i chęć nauki.

Moim celem jest przygotować młodych ludzi na wyzwania przyszłych czasów,
do świadomego i samodzielnego rozwiązywania problemów.