Anna Ostraszewska-Malec
Jestem trenerem kadr oświatowych, trenerem krytycznego myślenia, coachem,
instruktorem efektywnych technik uczenia się, nauczycielem z kilkunastoletnim
doświadczeniem; od października 2019 poza systemem. Moją misją jest pomaganie,
wspieranie i inspirowanie kadr oświatowych w rozwoju osobistym i zawodowym.
Niezwykle bliska jest mi filozofia KAISEN, w tym też duchu zachęcam nauczycieli
do pracy nad sobą, nad własnym warsztatem. Z pasją tworzę narzędzia, które mają
realny wpływ na rozwój moich uczniów. Podczas organizowanych szkoleń chętnie
dzielę się swoimi spostrzeżeniami i pomysłami na efektywność podejmowanych
działań.
W codziennej pracy prowadzę kursy, zajęcia, warsztaty, podczas których
młodzi ludzie zdobywają kompetencje miękkie, trenują kreatywność, ćwiczą
pamięć, poznają techniki koncentracji. Wykorzystując swoją wiedzę dotyczącą
efektywnego uczenia się, myślenia krytycznego, neurodydaktyki, pracuję z
ósmoklasistami – towarzyszę im w przygotowaniach do egzaminu z języka
polskiego.
Chcę by moi podopieczni wyposażeni byli nie tylko w wiedzę i umiejętności
przydane w rzeczywistości szkolnej, ale przede wszystkim w te, które sprawią,
że będą mogli pewnie kroczyć przez życie - świadomi swoich zasobów, otwarci na
ludzi, nowe idee, kreatywni i przekonani, że wiele w życiu zależy od ich postawy,
przekonań, pracy i determinacji.
Agnieszka Fałczyńska
Jestem nauczycielem i pasjonatem
matematyki z dwudziestoczteroletnim stażem. W pracy stosuję innowacyjne metody. Stawiam na
twórcze myślenie i kreatywność. Cenię w uczniach otwartość. Uczę ich dociekliwości,
stawiania trudnych pytań, samodzielnego poszukiwania rozwiązań, zaufania do
własnej wiedzy i umiejętności. Stosowane w
mojej pracy strategie stymulują ucznia do odkrywania, badania, rozwiązywania
problemów i stosowania wiedzy w praktycznym działaniu. Wykorzystywane przeze mnie
zróżnicowane formy aktywności rozbudzają ciekawość i rozwijają zainteresowania
oraz mobilizują do samorozwoju. Dzięki temu
uczeń buduje swój własny matematyczny świat.
Nieustannie uczę się i poszukuję
nowych metod. Swoją wiedzę na temat sposobów pracy
z uczniami czerpię również z nich samych, oni są dla mnie natchnieniem,
inspirują mnie nieustannie.
Uczę nowocześnie i
skutecznie, wykorzystując dostępne
technologie. Wierzę, że każdy może nauczyć się matematyki i ją polubić. Trzeba
tylko stworzyć odpowiednie warunki, uwolnić potencjał, który tkwi w uczniach, zmobilizować
młodego człowieka, wzbudzić jego ciekawość i chęć nauki.
Moim celem jest
przygotować młodych ludzi na wyzwania przyszłych czasów,
do świadomego i samodzielnego rozwiązywania problemów.